Kategorije
- KUĆIŠTA
- MATIČNE PLOČE
- PROCESORI
- MEMORIJE
- HDD I SSD
- GRAFIČKE KARTICE
- KUĆIŠTA I NAPAJANJA
- LAPTOPOVI I OPREMA
- TABLETI I OPREMA
- RAČUNARI
- RADNE STANICE/BREND RAČUNARI
- SERVERI
- SOFTWARE
- MONITORI
- MOBILNI TELEFONI I PDA UREĐAJI
- PAMETNI SATOVI
- TELEVIZORI
- ŠTAMPAČI
- TONERI
- SKENERI
- MREŽNA OPREMA
- KLIME I GREJNA TELA
- KONTROLERI/KARTICE
-
ALATI I BASTENSKA OPREMA
- BENZINSKE KOSILICE
- ELEKTRICNE KOSILICE
- AKUMULATORSKI TRIMERI
- ELEKTRIČNI TRIMERI
- BENZINSKI TRIMERI
- APARATI ZA VARENJE
- PIŠTOLJ ZA LEPAK
- RENDE
- VIŠENAMENSKI USISIVAČI
- ELEKTRICNE TESTERE
- AKUMULATORSKE TESTERE
- BENZINSKE TESTERE
- AKUMULATORSKE BUŠILICE
- ELEKTRIČNE BUŠILICE
- RUČNE TESTERE
- PIŠTOLJ ZA FARBANJE
- MIKSERI
- FENOVI ZA VRELI VAZDUH
- BRUSILICE
- PNEUMATSKI ČEKIĆI
- PERAČ VISOKOG PRITISKA
- MOTALICE ZA CREVO
- BAŠTENSKI SET ALATA
- BELA TEHNIKA
- UGRADNA TEHNIKA
- PROJEKTORI
- USB MEMORIJE I KARTICE
- VIDEO NADZOR I OPREMA
- KERTRIDŽI, RIBONI I MASTILA
- KABLOVI I ADAPTERI
- UPS OPREMA
- MIŠEVI I TASTATURE
- PERIFERIJE
- TROTINETI
- GAMING OPREMA I IGRICE
- AUDIO OPREMA
- OUTLET 1
- TRAKA ZA TRČANJE
Poštovani kupci,
U želji da unapredimo Vaše poverenje kada je u pitanju online kupovina i postupak reklamacije što više pojednostavimo, budite slobodni da nas kontaktirate u slučaju reklamacije, a mi ćemo se potruditi da svaki vaš zahtev rešimo na obostrano zadovoljstvo u što kraćem mogućem roku.
NAPOMENA! Svako oštećenje u toku transporta, nedostajanje nekih delova ili neispravnost nekog od proizvoda, kao kupac ste dužni da prijavite u roku od 24h od prijema robe. Primeljenu robu uvek proverite po prijemu, ako je došlo do neke greške, u najkraćem mogućem roku mi ćemo da ispravimo.
Ukoliko prmetite oštećenje pri transportu, zamolite kurira da sačeka dok vi proverite paket, ako je sve u redu sa proizvodom potpišite prijem pošiljke, a u slučaju da nije nemojte potpisivati prijem pošiljke.
Ukoliko ste primili pošiljku, a naknadno ste primetili da je oštećeno, proizvod koji niste poručili ili koji ne radi, sačuvajte originalnu ambalažu proizvoda, slikajte oštećenu ambalažu i proizvod i posaljite nam slike na stdcomp015@gmail.com
SLANJE ROBE NA SERVIS
Uz proizvod je potrebno da nam pošaljete garantni list i kopiju računa. Sve komponente maksimalno dobro upakovati, poželjna je fabrička ambalaža zbog lakšeg i bezbednijeg transporta. Takodje, sto detaljnije napisati opis kvara.
Fizički oštećeni proizvodi i oni koji nisu korišćeni prema specifikaciji i uputstvu proizvođača nemaju prava na reklamaciju i besplatan servis, budući da firma "STD Comp" ne odgovara za nesabraznost koja je nastala kao posledica oštećenja ili nestručnog rukovanja. Kada su fizička oštećenja u pitanju, servis zahteva dijagnostiku. Ukoliko kupac odustane od popravke proizvoda, dužan je da sam reguliše obaveze prema servisu i taj vid dodatnih troškova firma "STD Comp". Kupac je dužan da proizvod vrati najkasnije u roku od 14 dana, posle tog roka više nije moguće vratiti. Troškove robe u slučaju odustanka ili reklamacije snosi kupac.