STD Comp

Kategorije

 

Poštovani kupci,
U želji da unapredimo Vaše poverenje kada je u pitanju online kupovina i postupak reklamacije što više pojednostavimo, budite slobodni da nas kontaktirate u slučaju reklamacije, a mi ćemo se potruditi da svaki vaš zahtev rešimo na obostrano zadovoljstvo u što kraćem mogućem roku.

 

NAPOMENA! Svako oštećenje u toku transporta, nedostajanje nekih delova ili neispravnost nekog od proizvoda, kao kupac ste dužni da prijavite u roku od 24h od prijema robe. Primeljenu robu uvek proverite po prijemu, ako je došlo do neke greške, u najkraćem mogućem roku mi ćemo da ispravimo.
Ukoliko prmetite oštećenje pri transportu, zamolite kurira da sačeka dok vi proverite paket, ako je sve u redu sa proizvodom potpišite prijem pošiljke, a u slučaju da nije nemojte potpisivati prijem pošiljke.
Ukoliko ste primili pošiljku, a naknadno ste primetili da je oštećeno, proizvod koji niste poručili ili koji ne radi, sačuvajte originalnu ambalažu proizvoda, slikajte oštećenu ambalažu i proizvod i posaljite nam slike na stdcomp015@gmail.com

 


SLANJE ROBE NA SERVIS

Uz proizvod je potrebno da nam pošaljete garantni list i kopiju računa. Sve komponente maksimalno dobro upakovati, poželjna je fabrička ambalaža zbog lakšeg i bezbednijeg transporta. Takodje, sto detaljnije napisati opis kvara.

Fizički oštećeni proizvodi i oni koji nisu korišćeni prema specifikaciji i uputstvu proizvođača nemaju prava na reklamaciju i besplatan servis, budući da firma "STD Comp" ne odgovara za nesabraznost koja je  nastala kao posledica oštećenja ili nestručnog rukovanja. Kada su fizička oštećenja u pitanju, servis zahteva dijagnostiku. Ukoliko kupac odustane od popravke proizvoda, dužan je da sam reguliše obaveze prema servisu i taj vid dodatnih troškova firma "STD Comp".  Kupac je dužan da proizvod vrati  najkasnije u roku od 14 dana, posle tog roka više nije moguće vratiti. Troškove robe u slučaju odustanka ili reklamacije snosi kupac.